Karate for børn Sjov og udfordrende træning

Karate en sjov og lærerig sport for børn, der kan forbedre deres fysiske og mentale formåen, samtidig med at de har det sjovt og lærer værdifulde livsfærdigheder.
Til vores ferie-karate arrangement har dit barn mulighed for at prøve karate med vores erfarne børneinstruktører. Træningen er helt på deres niveau.

Sted og kontaktinfo

Illustration

Her træner vi

Berhard bangs alle 27, 2000 Frederiksberg v. Lindevang st.

Om os

København Karateklub er i dag Danmarks næststørste karateklub med mere end 350 medlemmer. Klubben træner traditionel karate inden for stilarten Okinawa Goju Ryu – ”Den hårde og bløde stil”
Vores særlige værdier er kendetegnet ved et højt sportsligt niveau og et fint socialt miljø, hvor man kan dyrke karate og hygge sig sammen uanset religion og politisk ståsted.
I 2007 blev klubben kåret som årets forening af DGI, bl.a. for sit store arbejde med integration af børn og unge med anden etnisk baggrund end dansk. Klubben er i det daglige et væsentligt samlingspunkt for mange unge fra lokalmiljøet.

Illustration