19 nye sortbæltegrader i København Karateklub

I går fik København Karateklub gradueret 19 nye sortbælter. Det er den absolut største gruppe klubben nogensinde har fået gradueret og samtidig til så høje grader.

Cecilie Brandt, Nima Kazemkhan og Amr Hajir blev alle gradueret junior shodan (junior sortbælte) efter en 2 timers sveddryppende graduering.

Signe G. Nielsen, Rikke Hein-Rasmussen, Kasper N. Hansen, Renzo Akkerman, Nicklas Iversen, Nina Bendixen, Tilde Jordal, Hjalte Bach og Kenneth Nielsen blev gradueret 1. dan (1. grad af sortbælte) efter en hård 3 timers lang graduering.

Karina Nielsen, Morten Poulsen og Stine S. Olsen blev gradueret 2. dan (2. grad af sortbælte) også efter en 3 timers hård graduering. Ken Larsen, Jan H. Larsen og Stijn Mul blev gradueret 3. dan (3. grad af sortbælte) og må nu kalde sig Sensei (mester).

Chefinstruktør i København Karateklub Casper Petersen blev gradueret 4. dan (4. grad af sortbælte), efter en helt flot præstation og er nu den højst graduerede i klubben og én af de højst graduerede i landet.