Generalforsamling

Torsdag d. 24. marts blev klubbens ordinære generalforsamling afholdt. Generalforsamlingen blev selvfølgelig indledt med en times fællestræning. Over 50 elever deltog!

På generalforsamlingen blev der valgt en ny formand og en ny bestyrelse. Bestyrelsen ser nu således ud:

Marousca Helqvist (formand)

Peter Makki (kasserer)

Renzo Akkerman (medlemskasserer)

Signe Gamborg

Tim Dridi

Kristine Bagger

Heidi Rasmussen

Fuldgyldige medlemmer af bestyrelsen, som dog ikke vælges af generalforsamlingen:

Casper Petersen (chefinstruktør)

Torben Bærndt (webmaster)

Observatørstatus i bestyrelsen, som vælges af chefinstruktøren:

Ken Larsen (chefinstruktør for børne- og ungdomsafdelingen)

På generalforsamlingen blev årets Monrad (som er klubbens vandrepokal) også uddelt – den store ære gik i år til Heidi Rasmussen og Jørn Andersen (Michelles forældre). De fik den for at være nogle solide støtter i børne-, ungdoms- og eliteafdelingen. De er nogle forældre som altid støtter op og stiller op for at hjælpe – et kæmpe stort tak for al jeres hjælp!