Book din prøvetræning i april her

Tak for din tilmeldingDu skal blot dukke op mandag og/eller torsdag til træning:
Børn/Unge: 17.30-18.30Voksne: 19.45-21.00

Can't send form.

Please try again later.

*Prøvetræning garanterer ikke plads på holdet. Ved tilmelding accepterer du, at vi kan sende dig e-mails og SMS med kommunikation om karate og træningen. Du kan altid afmelde det igen.

Karate for alle

Vil du eller dit barn prøve at træne karate? Kom og prøv en alsidig sport, og lær traditionel karate i en klub, der vægter fællesskabet højt.
Du kan naturligvis få lov at være med og prøve træningen af, før du melder dig ind. Alt du skal gøre er blot at møde op til det hold, der passer din alder jf. træningstiderne nedenfor.

Træningstider for begynderhold

• Børneholdet- 6-12 år

• Børneholdet- 6-12 år

• Ungdomsholdet - 13-17 år

• Ungdomsholdet - 13-17 år

• Voksenholdet - fra 18 år

• Voksenholdet - fra 18 år

Sted og kontaktinfo

Her træner vi

Berhard bangs alle 27, 2000 Frederiksberg v. Lindevang st.

Vil du vide mere?

Kontakt os her

Om os

København Karateklub er i dag Danmarks næststørste karateklub med mere end 350 medlemmer. Klubben træner traditionel karate inden for stilarten Okinawa Goju Ryu – ”Den hårde og bløde stil”
Vores særlige værdier er kendetegnet ved et højt sportsligt niveau og et fint socialt miljø, hvor man kan dyrke karate og hygge sig sammen uanset religion og politisk ståsted.
I 2007 blev klubben kåret som årets forening af DGI, bl.a. for sit store arbejde med integration af børn og unge med anden etnisk baggrund end dansk. Klubben er i det daglige et væsentligt samlingspunkt for mange unge fra lokalmiljøet.